Com podem ajudar-te avui?

Tens dubtes? Vols saber més sobre com pots menjar bo i sa sense complicacions? Truca’ns, envia’ns un correu electrònic o bé emplena el formulari i et contestarem en un termini de 48h. 

Volem cuidar-te, volem cuinar-te!

Contacte

Preguntes freqüents

Pots fer la teva comanda fàcilment a través de la nostra pàgina web. Simplement registra’t, navega per la nostra selecció de plats i afegix-los al teu carret de compra.

Actualment, repartim a diverses localitats. Si la teva ciutat no està inclosa, estem treballant per expandir la nostra cobertura. Si estàs interessat en tenir Vilacuinats a la teva àrea, estarem encantats d’ajudar-te.

El temps de lliurament depèn de la botiga i podràs seleccionar l’hora de lliurament que millor s’ajusti a les teves necessitats.

Disposem d’un sistema logístic propi que garanteix l’entrega puntual i respectuosa amb el medi ambient. Tenim cura de garantir les condicions laborals dignes dels nostres treballadors.

Sí, tenim en consideració les al·lèrgies, intoleràncies i restriccions alimentàries dels nostres clients. Quan fas la teva comanda, pots indicar les teves necessitats alimentàries especials i adaptarem els plats segons les teves especificacions.

No, no hi ha un mínim de plats a demanar. Pots seleccionar els plats que desitgis, sense cap restricció en la quantitat.

Sí, molts dels nostres plats es poden congelar sense afectar la seva qualitat. Això et permet planificar les teves menjades amb antelació i gaudir-ne quan més t’agradi.

Sí, podem adaptar els plats segons les teves preferències o necessitats. Si hi ha algun ingredient que no t’agrada o no pots menjar, indica’ns-ho al fer la comanda i farem els ajustos necessaris perquè el plat s’adapti a les teves preferències o restriccions alimentàries.

Si necessites fer canvis a la teva comanda amb prou antelació, truca’ns i farem tot el possible per ajudar-te.

Si experimentes algun inconvenient, no dubtis a contactar amb nosaltres per correu electrònic o a través de WhatsApp. Estem aquí per assegurar-nos que la teva experiència de compra sigui excel·lent.

Sí, podràs obtenir una còpia de la teva factura tant en format físic com a través del teu compte a la nostra plataforma en línia.

Si necessites cancel·lar la teva comanda i encara falten més de dues hores per al lliurament, pots trucar al nostre servei d’atenció al client i farem tot el possible per gestionar la cancel·lació.