Com podem ajudar-te avui?
Tens dubtes? Vols saber més sobre com pots menjar bo i sa sense complicacions? Truca’ns, envia’ns un correu electrònic o bé emplena el formulari i et contestarem en un termini de 48h.
Volem cuidar-te, volem cuinar-te!

Preguntes freqüents
Com puc realitzar una comanda a Vilacuinats?
Pots fer la teva comanda fàcilment a través de la nostra pàgina web. Simplement registra’t, navega per la nostra selecció de plats i afegix-los al teu carret de compra.
Quina és l'àrea de repartiment de Vilacuinats?
Actualment, repartim a diverses localitats. Si la teva ciutat no està inclosa, estem treballant per expandir la nostra cobertura. Si estàs interessat en tenir Vilacuinats a la teva àrea, estarem encantats d’ajudar-te.
Quan puc esperar rebre la meva comanda?
El temps de lliurament depèn de la botiga i podràs seleccionar l’hora de lliurament que millor s’ajusti a les teves necessitats.
Qui realitza els lliuraments a Vilacuinats?
Disposem d’un sistema logístic propi que garanteix l’entrega puntual i respectuosa amb el medi ambient. Tenim cura de garantir les condicions laborals dignes dels nostres treballadors.
Si tinc al·lèrgies, intoleràncies o restriccions alimentàries, teniu plats per a mi?
Sí, tenim en consideració les al·lèrgies, intoleràncies i restriccions alimentàries dels nostres clients. Quan fas la teva comanda, pots indicar les teves necessitats alimentàries especials i adaptarem els plats segons les teves especificacions.
Hi ha un mínim de plats a demanar?
No, no hi ha un mínim de plats a demanar. Pots seleccionar els plats que desitgis, sense cap restricció en la quantitat.
Puc congelar els plats?
Sí, molts dels nostres plats es poden congelar sense afectar la seva qualitat. Això et permet planificar les teves menjades amb antelació i gaudir-ne quan més t’agradi.
Podeu treure algun ingredient d’un plat si no m’agrada o no el puc prendre?
Sí, podem adaptar els plats segons les teves preferències o necessitats. Si hi ha algun ingredient que no t’agrada o no pots menjar, indica’ns-ho al fer la comanda i farem els ajustos necessaris perquè el plat s’adapti a les teves preferències o restriccions alimentàries.
Puc fer canvis a la meva comanda després de confirmar-la?
Si necessites fer canvis a la teva comanda amb prou antelació, truca’ns i farem tot el possible per ajudar-te.
Què passa si tinc algun problema amb la meva comanda?
Si experimentes algun inconvenient, no dubtis a contactar amb nosaltres per correu electrònic o a través de WhatsApp. Estem aquí per assegurar-nos que la teva experiència de compra sigui excel·lent.
Puc sol·licitar una factura de la meva comanda?
Sí, podràs obtenir una còpia de la teva factura tant en format físic com a través del teu compte a la nostra plataforma en línia.
Quina és la política de cancel·lació de comandes a Vilacuinats?
Si necessites cancel·lar la teva comanda i encara falten més de dues hores per al lliurament, pots trucar al nostre servei d’atenció al client i farem tot el possible per gestionar la cancel·lació.